من فقط عاشق اینم ...







من فقط عاشق اینم ...  

 

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم



الکی بگم جداشیم تو بگی که نمیتونم



من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری



دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری



من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم



انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم



من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام



  کار و بار زندگیمو بذارم برای فردام



من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه ام



بشینم یه گوشه دنج موهای تورو ببافم



عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم



حواست به من نباشه دزدکی تورو ببینم



من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم



انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com  

خدایا !

ازت خواهش می کنم یه کاری کن بهش برسم

خواهش می کنم خدایا !

فقط خودت می دونی که چقدر دوسش دارم !

یه کاری کن اونم عاشقم باشه ، از چشاش که معلومه .

خواهش می کنم خدا جونم !!!

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| سه شنبه 2 فروردين 1390برچسب:, | 11:46 | + | موضوع: <-CategoryName-> |